
De fleste produkter og services er i dag baseret på den mandlige prototype og der er en meget stor kommerciel mulighed i at afdække, samt analysere data om kvinder. De fleste virksomheder vil nemlig have mulighed for at blive datadrevne omkring optimering af virksomhedernes produkter og udbud til kvinder.
Samtidig er der nogle generelle bevægelser i samfundet, der gør det ekstra interessant at fokusere på de kvindelige kunder. De tendenser afdækkes også i bogen og der vil være masser af eksempler og statistik, der giver et godt indblik i udviklingen.
I første halvår af 2020 udkommer bogen ‘Pink Data’, som beskriver et nyt forretningsparadigme, hvor virksomheder driver produktudvikling, så produkterne OGSÅ optimeres til kvinder.
Kom til foredrag og hør om statistikkerne, de forbløffende eksempler på hvordan produkter og services er optimale for mænd … og knap så optimale for kvinder, potentialet i data om kvinder og tendenser i samfundet der gør disse data specielt interessante.
Der vil blive serveret lidt varmt og koldt at drikke til arrangementet.
>> Hold øje med siden. Der kommer løbende ny information om event’en.